Cupra Leon ir gatava pirmajam piedzīvojumam trasē

SEAT oficiāli ir dibināts salīdzinoši sen, tomēr Cupra Leon joprojām strādā pie saviem vecajiem trikiem. Tas nozīmē, ka uzņēmums nav apmierināts ne tikai ar savu ceļu šajā nozarē, bet arī turpina pielāgot SEAT ražotās automašīnas augstas veiktspējas un sacīkšu vajadzībām, kā tas tiek darīts vairākus gadus.

Cupra Leon

Cupra Leon

Februārī, kad pasaule vēl arvien bija domās par vīrusa briesmām, Cupra prezentēja jaunākās uz sacīkstēm vērstās konstrukcijas – Konkurenci un e-Racer. Balstoties uz SEAT jaunāko Leona interpretāciju, abi ir domāti lielām lietām attiecīgajās nišās.

Piemēram, sacensības Itālijas Mugello trasē tiks piedzīvota debija, jo TCR sērija beidzot tiks laista tautās pēc veselības krīzes radītās aizkavēšanās.

Tomēr sacīkstes notiks aiz slēgtām durvīm, kas nozīmē, ka, izņemot tieši iesaistītos, neviena mirstīgā acs neredzēs sacīkšu Leon un tā piedāvātās iespējas trasē. Tomēr paverieties interneta pasaulē, tur noteikti atradīsies kāda bilde no sacīkšu trases.

“Mēs esam ļoti priecīgi atgriezties trasēs un to darīt ar CUPRA Leon Competitionición debiju,” teikts “Cupra Racing” direktora Džeima Puiga paziņojumā. “Mums tīklā ir jaunākais modelis, un es uzskatu, ka mēs esam izstrādājuši automašīnu, kas spēj atkārtot tā priekšgājēja uzvaras. Tagad, kad atkal notiek sacensības, ir pienācis laiks ar inženieru palīdzību atbalstīt visas mūsu klientu komandas. ”

Leon jaunā versija ir ar to pašu 2,0 litru benzīna motoru, kā uz ceļa likumīgi braucošās mašīnas, bet tā ir noregulēta tā, lai attīstītu 340 ps un 410 Nm griezes momentu. Saistīts ar sešu ātrumu secīgu sacīkšu transmisiju, tas var paātrināties līdz 100 km / h (100 mph) 4,5 sekundēs, sasniedzot ātrumu 260 km / h (162 km / h). Jāsaka, ka tas ir iespaidīgs ātrums un noteikti sastādīs konkurenci saviev sīvākajiem konkurentiem.

Interesanti, kā autosports un mašīnu jauda būs attīstījusies pēc gadiem desmitiem. Ja agrāk prognozēja tuvā nākotnē lidojošas automašīnas, bet tagad diezvai kāds atļautos tā sapņot. Tomēr pēc gadiem desmit tiešām automašīnas varētu būt ar neticamu jaudu, īpaši talkā nākot mākslīgajam intelektam. Jācer vien, ka arī ceļu būvētāji ies laikam līdzi un radīs vēl ātrākus, gludākus un drošākus ceļus.